fbpx

【YummyShare】小朋友都啱飲!桔餅止咳化痰茶食譜 生津潤肺、化痰止咳

小朋友一返學,就容易感染上呼吸道疾病,剛好返好快又再病過,而且經常會有病後咳嘅情況出現。如果想煲一些湯水來生津潤肺,easysouphk推介桔餅止咳化痰茶,這款茶飲味道清甜,小朋友絕對不會唔會抗拒!

桔餅止咳化痰茶係一款小朋友唔會抗拒嘅茶療,此茶味道清甜,適合大人及小朋友飲用。桔餅是甘桔以砂糖醃製而成,有下氣化痰功效,可以改善燥熱咳,或喉癢喉乾、氣管不適等問題。桔餅越多自然白霜,療效越好。市面上有人工打粉扮白霜,真正白霜不易脫落沾手,大家要小心選購。

桔餅:下氣化痰,對風寒咳嗽,氣管敏感,支氣管炎皆有紓緩作用
雪梨乾:袪風熱,潤肺涼心,消痰降火,解毒。有止咳化痰,養血生肌的作用
南北杏:潤肺,止咳平喘,生津開胃
陳皮:理氣健脾,消積袪滯,袪濕化痰,疏肝潤肺

用料:

  • 桔餅2個
  • 雪梨乾 38g
  • 南北杏 18g
  • 陳皮一角

自備/加購材料: 加蘋果煲水飲用

烹調方法:

  1. 將材料洗淨,桔餅沖洗後切碎(桔餅上白霜不用刻意洗掉,白霜多療效佳)
  2. 放入8至10碗水,將所有材料放入煲內以大火煮滾,滾後再轉小火
  3. 煲45分鐘後熄火

儲存方法:0~8度冷藏半年

注意:本產品屬天然食材,有機會出現蛀蟲,建議冷藏保存為佳。

各人體質不同,成效因人而異,如有疑問應諮詢專業意見。

淨重:約135g

想知更多美食資訊,請按【YummyShare

最新內容